Special Edition Xbox 360 Made for Modern Warfare 3

Status
Not open for further replies.

CaedenV

Distinguished
Jun 14, 2011
532
0
18,960
16
I saw the MW3 trailers... no way an X360 is going to play that with all the eye-candy turned on and keep a decent frame rate.
 

amk09

Distinguished
Mar 29, 2010
87
0
18,590
1
[citation][nom]caedenv[/nom]I saw the MW3 trailers... no way an X360 is going to play that with all the eye-candy turned on and keep a decent frame rate.[/citation]

its gonna look just like cod 4 and mw2. which don't look half bad on pc but look like shit on console. bf3 all the way.
 

Trialsking

Distinguished
Mar 2, 2007
146
0
18,630
0
[citation][nom]Wish I Was Wealthy[/nom]Good to see this new tech made specially for Modern Warfare 3,but I am an old timer & like to stick to using desktop computers.[/citation]

You call 6 year old tech "new"? You must really be old.
 

bustapr

Distinguished
Jan 23, 2009
550
0
18,930
0
havent bought a 360 in the last 5 years, dont think ill buy one now. i like that MS does game edition xboxes, but why MW3? A gears xbox would have been way better IMO
 

carlhenry

Distinguished
Aug 18, 2009
62
0
18,590
1
what's all with the bash along with the up response? i think they did a great job with the design and all. pc gamers look so childish with the envy rant. meh. and #*(%# you pc emo kids, you make pc gamers look bad.

- concerned mature pc gamer
 

bustapr

Distinguished
Jan 23, 2009
550
0
18,930
0
[citation][nom]carlhenry[/nom]what's all with the bash along with the up response? i think they did a great job with the design and all. pc gamers look so childish with the envy rant. meh. and #*(%# you pc emo kids, you make pc gamers look bad.- concerned mature pc gamer[/citation]
+1, exactly what i thought as i read along these comments.
 

elcentral

Distinguished
Apr 19, 2010
202
0
18,830
0
i simply dont c the point its a repainted chassi and controller nothing to make it better for the game it self. and btw why ceep repainting it so close to its end the new xbox are right around the corner.
 
Status
Not open for further replies.
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
R Streaming Video & TVs 0
A Streaming Video & TVs 2
G Streaming Video & TVs 0
JMcEntegart Streaming Video & TVs 18
JMcEntegart Streaming Video & TVs 12
JMcEntegart Streaming Video & TVs 39
exfileme Streaming Video & TVs 12
Marcus Yam Streaming Video & TVs 19
Marcus Yam Streaming Video & TVs 15
JMcEntegart Streaming Video & TVs 28
Marcus Yam Streaming Video & TVs 27
exfileme Streaming Video & TVs 17
Marcus Yam Streaming Video & TVs 28
Marcus Yam Streaming Video & TVs 54
JMcEntegart Streaming Video & TVs 17
exfileme Streaming Video & TVs 30
Tomsguiderachel Streaming Video & TVs 13
G Streaming Video & TVs 2
G Streaming Video & TVs 1
G Streaming Video & TVs 2

ASK THE COMMUNITY